Monday 21 May 2012

Where have you been all my life? ;)

Hej :)


Ojjj dawno mnie tu nie bylo, a to dlatego ze pogoda w Anglii byla okropna i nic mi sie nie

chcialo...ale po burzy przychodzi slonko i u nas zawitalo lato :) Ale nie o pogodzie chcialam pisac...a

wiec nie przez przypadek napisalam taki tutul posta...przez wiele miesiecy poszukiwalam kurtki, tej

wymarzonej, oczami wyobrazni ja widzialam, ale niestety w sklepach zadna mi sie nie podobala, az tu

nagle pewnego pieknego dnia na ebayu Marcelinka wygrala licytacje, nowiutkiej kurtki Lipsy z

kolekcji Pixie Lott, skakalam z radosci jak ja zalozylam na siebie. Na pewno zobaczycie ja w wielu moich stylizacjach ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjec :D

Pozdrowionka

xxx








Jacket: Lipsy
Pants, shoes, bag: Primark
Top: Select



8 comments:

  1. spodnie sa ciekawe, bardzo podoba mi sie Twoja kurteczka!

    ReplyDelete
  2. podoba mi się wszystko! Twoja kurtka, fryzura, spodnie, torba... super:)

    ReplyDelete
  3. Prezentujesz się jak gwiazda ;)

    ReplyDelete
  4. Włosy masz przepiękne!

    ReplyDelete
  5. Kurteczka genialna!!! A torebke mialam sobie taka zamowic..ale jednak wzielam inna...i teraz zaluje jak patrze na te zdjecia !! hehe :)) Daje suba :***

    ReplyDelete

Thank u for comments :)
If you start follow my blog I always follow you back xx