Friday 22 November 2013

Jak Wam sie podobam w okularach?

Hej :)
 
Odezwala sie do mnie pewna mila pani z propozycja wybrania sobie okularow korekcyjnych ze strony www.firmoo.com w zamian na recenzje, pomyslalam ze pewnie sa slabej jakosci itp. bo przeciez nic na tym swiecie nie ma za darmo ;) Ku mojemu zaskoczeniu okulary sa swietne, na ich stronie bardzo latwo jest dopasowac oprawki do swojej twarzy, wystarczy wgrac zdjecie, zaznaczyc kropki na zrenicach i dopasowywac ramki. Maja ogromny wybor i ceny naprawde bardzo przystepne. Nie zebym slodzila, naprawde tak jest. Z racji tego ze na codzien nosze soczewki, juz dawno marzyly mi sie okulary w stylu retro, tyle ze w UK trzeba na nie wydac okolo £150-£200 a moje okulary z Firmoo kosztowaly zaledwie $60 juz z przesylka, czekalam na nie tylko 6 dni co jest kolejnym plusem :D Smsem poinformowali mnie o ktorej dokladnie przyjdzie paczka. Okulary sa w czarnym eleganckim etui. Jestem mega zadowolona i dostaje wiele komplementow, tylko troszke ciezko bylo sie przywyczaic do "czegos" na nosie ;)
 
Na ich stronie jest rowniez program pierwsza para okularow dla nowym klientow ( First pair free for new customers) placi sie tylko kilkanascie dolarow za przesylke.
 
Dodatkowo zapraszam do testowania wszyskie kolezanki blogerki i kolegow blogerow ;)
 
 
Dajcie znac co myslicie :)
 








 
Coat, skirt - F&F
Top - H&M
Shoes, scarf - Primark
Glasses - www.firmoo.com
 
Trzymajcie sie cieplo
 
Marcelina
 
xxx
 


11 comments:

  1. Śiczne okulary i pięknie w nich wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  2. pieknie wygladasz w tych okularach!!! pasuja do Ciebie!
    mam nadzieje ze dzidiza ma sie dobrze
    i wogole co robilas w Bury ;)

    ReplyDelete
  3. Na Twojej twarzyczce prezentują się świetnie! Nie są to małe pieniążki za taką przyjemność, jednak myślę że na razie pozostanę przy znalezieniu jakiegoś odpowiedniku. Też noszę soczewki, a okulary bardzo szybko niszczę:( Pozdrawiam!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA COŚ ŚWIEŻEGO!:)

    ReplyDelete
  4. Hey czy ten plaszcz pochodzi z tegorocznej kolekcji?

    ReplyDelete
  5. świetny płaszczyk :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Piękne okulary ;)
    Mogę spytać jaką farbę masz na włosach ;)?

    ReplyDelete
  8. Amazing outfit
    Love your blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Hej, nie wiem czy prowadzisz jeszcze ten blog, ale prosze napisz mi jakim kolorem farbowałas wloski, że miałaś tutaj tak piekny blond! Mam identyczne okulary :D pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej. Od kilku lat maluje farba Feria platynowy najjasniejszy blond jaki jest z tej serii, uzywam tez raz w tygodniu plukanki niebieskiej z rossmana

      Delete

Thank u for comments :)
If you start follow my blog I always follow you back xx